Po-Pá 8:00 - 16:00 | Profesionální poradna 810 700 026

Oblíbené
+ -

Hledat

+ -
+ -

Oblíbené

Košík

Košík

0 Kč

Váš košík je prázdný.

Menu

0 Kč

Váš košík je prázdný.

Hair Club
Domů
>
Vše o obchodu
>
Nejčastěji kladené otázky

Nejčastěji kladené otázky

Zde uvádíme přehled nejčastějších dotazů. Pokud mezi nimi ten svůj nenajdete, rádi jej zodpovíme.

  1. Jak nás kontaktovat?
  2. Mohu si být jistá/ý, že je zboží originál?
  3. Mohu zrušit nebo upravit svou objednávku, když jsem ji již odeslal/a?
  4. Mohu získat zboží, které již není dostupné?
  5. Kdy a jak dostanu svou zásilku?
  6. Jak se dozvím předpokládaný datum doručení své objednávky?
  7. Je možné si domluvit konkrétní hodinu doručení u zásilkové služby?
  8. Zasíláte zboží i na Slovensko? Do you ship to any other countries?
  9. Kolik stojí doprava, jaké jsou způsoby platby?
  10. Co znamená dobírka, jak nejlépe vybrat a zkombinovat způsoby dopravy a platby?
  11. Mohu platit za zboží platební kartou?
  12. Jak funguje platba předem na účet
  13. Je možné si vybrat zboží přímo v místě osobního odběru?
  14. Co když si omylem objednám něco jiného?
  15. Jak vrátím zboží?
  16. Mohu zboží vyměnit za jiné?
  17. Kdy mohu očekávat zpět peníze za vrácené zboží?
  18. Jak dlouho mám na vrácení zboží?
  19. Mohou vrátit použité zboží?
  20. Jak mohu reklamovat zboží?
  21. Platíte v případě reklamace poštovné?
  22. Můžu vrátit/reklamovat zboží přímo na výdejním místě?
  23. Co když vracím jen část zásilky?
  24. Proč musím něco platit, když si nepřevezmu zásilku?
  25. Co je Hair Club a jak to funguje?
  26. Kdy mohu nakupovat v EUR?
  27. Kde se můžu podělit s ostatními, jak se u Vás nakupuje?
 
  1. Jak nás kontaktovat?
    Telefonicky: +420 311 440 029, 810 700 026, 777 777 726
    Na Vaše telefonáty se těšíme každý všední den od 8:00 do 16:00 hod.
    E-mailem: info@pro-vlasy.cz
    E-mail reklamace: reklamace@pro-vlasy.cz
    E-mail pro navázání spolupráce: marketing@pro-vlasy.cz

     
  2. Mohu si být jistá/ý, že je zboží originál?

    Jednáme čestně. S Vámi. S našimi dodavateli. Mezi sebou. Všechny produkty nakupujeme u výhradních a ověřených distributorů. Nepodporujeme „přeprodávače" ani prodavače padělků. Za pravost výrobků ručíme svým dobrým jménem, které se nám podařilo vybudovat za více než 20 let působení v oboru.

  3. Mohu zrušit nebo upravit svou objednávku, když jsem ji již odeslal/a?
    U plateb převodem na náš účet máte o něco více času. Pokud už je platba připsána na našem účtu a rozhodnete se objednávku stornovat nebo zrušit pouze část, pošleme Vám přeplatek zpět na účet. Pokud si naopak přiobjednáte, balíček zde „v teple" ponecháme a jakmile doplatíte rozdíl, může spěchat za Vámi. Samozřejmě uděláme co je v našich silách. Změna je možná u balíčků zasílaných na dobírku vždy do 14:00 hod, než je dostane do své moci přepravní služba.

  4. Mohu získat zboží, které již není dostupné?
    Zboží, které se zobrazuje jako nedostupné, nelze objednat, protože ho v takovou chvíli nemáme skladem.
    Ochočili jsme proto pro vás hlídacího psa:  
    Ten bude pozorně sledovat náš systém, a jakmile bude výrobek naskladněn, odešle Vám zprávu do e-mailu. Můžete nás také kontaktovat a my Vám sdělíme případný termín naskladnění.

  5. Kdy a jak dostanu svou zásilku?

    Osobní odběr:

    • Nové Strašecí: Balíček na vás bude čekat pěkně v teploučku
      7 pracovních dní od zaslání objednávky, na výdejním místě v ulici Nádražní 1081. Můžete nás navštívit ve všední dny od 8:00 do 16:00 hodin. Protože víme, že se určitě již nemůžete dočkat, objednávku se budeme snažit připravit co nejrychleji. Vyčkejte však, prosím, na potvrzovací e-mail.
       

      Zásilková služba PPL:

    Jelikož umíme zázraky téměř na počkání a většinu výrobků máme skladem, objednávky zaslané do 14:00 hod. předáváme dopravci ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám e-mail s jeho unikátním sledovacím číslem. Následující pracovní den pak očekávejte informační SMS od řidiče a večer už si „vyražte" s neodolatelným účesem. Pohyb svého balíčku můžete sledovat na https://www.ppl.cz/ nebo se informovat na tel. čísle: 225 331 500. Zde také lze nahlásit případnou změnu adresy nebo čas doručení - pokud zjistíte, že musíte být v tuto dobu úplně někde jinde. PPL nabízí také večerní doručení v době od 17:00-21:00 hod. Výčet PSČ, kde je tato služba možná naleznete na této stránce. Standardní doba uložení zásilky je 7 dnů a lze ji po dohodě s PPL prodloužit. 
     

     vám expresně doručí balíček na Slovensko.
    Je to přece jenom delší cesta, proto očekávejte doručení třetí pracovní den po odeslání zásilky. Platbu předáte řidiči v EUR dle aktuálního denního kurzu. Platba předem na účet není v tomto případě možná. 
     

     Česká pošta:
    Jelikož umíme zázraky téměř na počkání a většinu výrobků máme skladem, objednávky zaslané do 14:00 hod. předáváme dopravci ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám e-mail s jeho unikátním sledovacím číslem. Následující pracovní den pak očekávejte informační SMS nebo e-mail ze systému ČP. Jedná se vždy o „Balík do ruky", ale nemějte obavy, pokud Vás doručovatel nezastihne, můžete si balíček následně vyzvednout na svojí doručovací poště. Informace o své zásilce lze také získat na bezplatné zákaznické lince ČP: 840 111 244. Standardní doba uložení zásilky je 7 dnů a nelze ji prodloužit. 
     

    Zásilkovna:
    Jelikož umíme zázraky téměř na počkání a většinu výrobků máme skladem, objednávky zaslané do 11:00 hod. předáváme dopravci ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Jakmile balíček opustí náš sklad, zašleme Vám o tom e-mail. Váš balíček bývá doručen na výdejní místo zpravidla za 1 pracovní den a v tomto okamžiku obdržíte e-mail nebo SMS přímo od Zásilkovny. Výdejní místo, které Vám nejvíce vyhovuje, si můžete najít zde na interaktivní mapě.

    Na Slovensko je to přece jenom delší cesta, proto očekávejte zprávu ze Zásilkovny za 1 den od objednání. Přepočítací kurz je aktuální denní kurz. Přepočítanou částku v EUR zaplatíte přímo na výdejním místě v hotovosti. 

    Na webových stránkách Zásilkovny můžete najít také otevírací hodiny, adresy a mapky jednotlivých výdejních míst, abyste nikde nebloudili. 

    Standardní doba uložení zásilky je 7 kalednářních dnů. Tuto lhůtu vám samozřejmě a rádi prodloužíme, a to telefonicky na našich kontaktních číslech nebo e-mailem.

  6. Jak se dozvím předpokládaný datum doručení své objednávky?
    Je to snadné Objednávky, které obdržíme do 14:00 hod., předáme přepravní službě ještě ten samý den. Víkendové objednávky jsou vyřizovány v pondělí. Při platbě dobírkou nebo platební kartou a výběru PPL nebo České pošty budete mít balíček na stole už následující pracovní den. Uloženka a doprava na Slovensko trvá o něco déle viz bod 5.  Tento datum také uvádíme při objednání přímo v košíku a naleznete ho i v potvrzujícím e-mailu Vaší objednávky.

  7. Je možné si domluvit konkrétní hodinu doručení u zásilkové služby?
    Jakmile zboží předáme dopravci, už nemůžeme ovlivnit termín a čas jeho doručení. Od nás obdržíte včas veškeré podklady pro sledování zásilky. Kontakty a telefonní čísla na jednotlivé přepravní služby naleznete v bodu 5. Pokud vás přepravní služba v den doručení nekontaktuje, ozvěte se prosím na naše telefonní čísla nebo e-mailem a my vám pomůžeme zjistit, kde se stala chyba.

  8. Zasíláte zboží i na Slovensko? Do you ship to any other countries?
    Tovar vám dovezieme aj na Slovensko Zadajte vašu slovenskú adresu a automaticky sa vám ponúkne možnosť dopravy až k vám (DHL) alebo cez Zásilkovnu kde si balík vyzdvihnete na výdajnom miste (pozri bod 5)
    At the moment there is no possibility to send to other countries (except CZ and SK)

  9. Kolik stojí doprava, jaké jsou způsoby platby?

    U objednávek v hodnotě nad 1890,- v ČR a nad 2. 574,- v SR je doprava plně v naší režii.

    U ostatních objednávek závisí cena dopravy na zvoleném způsobu platby:

      Osobní odběr    při platbě v hotovosti   ZDARMA
      při platbě on-line platební kartou   ZDARMA


      
    PPL    
    při platbě on-line platební kartou
     
    79,-
      při platbě převodem na náš účet   79,-
      při platbě na dobírku (při převzetí)   108,-
    Slovensko  
    při platbě on-line platební kartou (na našich stránkách v EUR)

    při platbě na dobírku (při převzetí)
     
      179,-


    238,-
       Česká Pošta    při platbě on-line platební kartou   79,-
      při platbě převodem na náš účet   79,-
      při platbě na dobírku (při převzetí)   108,-
    Zásilkovna (CZ)      při platbě on-line platební kartou  
    59,-
      při platbě převodem na náš účet   59,-
      při platbě na dobírku (hlavní pobočky)   78,-
     
     
    Zásilkovna (SK)    při platbě on-line platební kartou  
    79,-
      při platbě na dobírku   98,-
  10. Co znamená dobírka, jak nejlépe vybrat a zkombinovat způsoby dopravy a platby?
    Dobírka je způsob platby, při kterém zaplatíte zboží kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli v hotovosti penězi. Za tuto manipulaci s „hotovými penězi" si přepravní společnosti účtují další poplatky, proto je platba předem na účet nebo on-line platební kartou levnější.

    Pokud na zásilku nespěcháte a nevadí Vám, že si pro balíček někam doběhnete, nejlevnější variantou je kombinace platby předem na náš účet nebo on-line platební kartou na našich stránkách a vyzvednutí na jedné z hlavních poboček Uloženky. 

    Další v pořadí je kombinace platby předem na náš účet nebo on-line platební kartou na našich stránkách a vyzvednutí na partnerské pobočce Uloženky. 

    Pak už následuje PPL a Česká pošta, opět v kombinaci s platbou předem nebo on-line platební kartou na našich stránkách.

    Výše uvedené varianty zároveň patří (v tomto pořadí) k nejpomalejším. Čekáme totiž na připsání platby a balíček expedujeme 1 den po připsání platby na náš účet.

    Jestliže už se nemůžete svých zkrášlovacích přípravků dočkat nebo chcete někomu rychle udělat radost, doporučujeme platbu on-line platební kartou a způsob dopravy PPL nebo Českou poštu. Z balíčku se můžete radovat už následující pracovní den a přijede za vámi prakticky až na stůl (pokud stihnete odeslat objednávku do 14:00 hod.)

    Využíváme certifikovanou platební bránu GoPay , s níž je platba kartou bezpečná a velmi rychlá. V podstatě ihned je platba zapsána do našeho systému a faktura už „jede" do skladu k připravení. Na nic nečekáte, nelovíte drobné, jenom se těšíte na balíček.
    Pozor! U objednávek s větším počtem kusů od jedné položky doporučujeme nejprve telefonicky ověřit skladovou dostupnost. Může se totiž stát, že přijde více objednávek v jeden okamžik. Systém sám vyhodnotí pořadí a všechny objednávky nebude možné vyřídit v plném rozsahu.

    Nemáte platební kartu aktivovanou pro platby na internetu? Nevěšte hlavu a zvolte dobírku!
    Je to sice o něco dražší, ale z balíčku se můžete radovat také následující pracovní den a korunky předáte řidiči pěkně z ručky do ručky, výměnou za tu úžasnou krabici, kterou vám u nás vždy s láskou a pečlivě zabalíme (pokud stihnete odeslat objednávku do 14:00 hod.)

  11. Mohu platit za zboží platební kartou?
    Platební kartou můžete zaplatit on-line přímo na našich stránkách – DOPORUČUJEME!
    Platba platební kartou na místě (řidiči) je možná u PPL, je však plně v režii dopravce a nemůžeme ji 100% garantovat.
    Platba platební kartou na vybraných výdejních místech Zásilkovny je možná.
    U České pošty není možné použít platební kartu.

  12. Jak funguje platba předem na účet
    Velmi jednoduše, ostatně jako vše u nás. Při zadání způsobu platby vyberete „Platba převodem". Během pár vteřin vám přijde e-mail, potvrzující přijetí objednávky. V tomto e-mailu naleznete také dispozice k platbě – číslo účtu a variabilní symbol, který je velmi důležitý, protože jedině tak platba „pozná", který balíček má u nás v systému zaplatit a dovolit pak faktuře putovat do skladu k připravení. Toto je i jedním z důvodů, proč neexpedujeme na základě zaslání potvrzení. Systém nám toto neumožňuje.
    Z časových důvodů stahujeme bankovní výpis vždy jedenkrát denně – ráno. Proto platby, které přijdou později, nevidíme v systému jako uhrazené – a expedujeme je tedy „jeden pracovní den po připsání platby".

  13. Je možné si vybrat zboží přímo v místě osobního odběru?
     
    Bohužel to možné není. Jsme internetový obchod a náš sklad je tomu plně přizpůsoben. I když by to bylo pěkné, nemohou se u nás prohánět zákazníci s nákupními vozíky 

  14. Co když si omylem objednám něco jiného?
    Buďte bez obav, NEPOUŽITÉ zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení. V takovém případě se jedná o „Odstoupení od smlouvy" Zabalte pečlivě výrobek do krabice a odešlete na naši adresu:

    Pro-vlasy.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí

    Přiložte formulář „Odstoupení od smlouvy", který najdete zde. Vyplňte klidně rukou a uveďte číslo účtu, kam máme vrátit platbu. Samozřejmě nám můžete přinést zboží osobně na naše výdejní místo (ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod) V případě platby objednávky v hotovosti lze vyplatit částku z pokladny na místě. V případě dobírky nebo platby na účet odešleme platbu na váš účet.

  15. Jak vrátím zboží?
    Buďte bez obav, NEPOUŽITÉ zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení. V takovém případě se jedná o „Odstoupení od smlouvy" Zabalte pečlivě výrobek do krabice, aby se cestou nepoškodil a odešlete na naši adresu:

    Pro-vlasy.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí

    Přiložte formulář „Odstoupení od smlouvy", který najdete zde. Vyplňte klidně rukou a uveďte číslo účtu, kam máme vrátit platbu. Samozřejmě nám můžete přinést zboží osobně na našem výdejní místo (ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod) V případě platby objednávky v hotovosti lze vyplatit částku z pokladny na místě. V případě dobírky nebo platby na účet odešleme platbu na váš účet. Formulář můžete zaslat také na e-mail: reklamace@pro-vlasy.cz.

  16. Mohu zboží vyměnit za jiné?
    Zboží není možné vyměnit. Můžete odstoupit od smlouvy, viz bod 15 a poté si udělat novou objednávku na našich stránkách.

  17. Kdy mohu očekávat zpět peníze za vrácené zboží?
    Platby za vrácené zboží zasíláme zpravidla každý pátek, nejpozději však do 7 dnů od obdržení zboží.

  18. Jak dlouho mám na vrácení zboží?
    14 dní od doručení

  19. Mohu vrátit použité zboží?
    U kosmetických přípravků toto bohužel opravdu nelze, a to z hygienických důvodů. Techniku a kartáče je možné v zákonné 14-ti denní lhůtě vrátit i použité. Avšak prosíme – snažte se co nejlépe vyčistit zbytky stylingu a vlasů. Děkujeme.

    Mějte také prosím, na paměti, že jsme internetový obchod, který z povahy svého způsobu fungování může poskytovat svým zákazníkům mnohem nižší ceny, než kamenné obchody či kadeřnictví. Když si k nám zavoláte o radu, bude nám vždy potěšením vám poradit dle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Avšak většinou pouze váš kadeřník zná potřeby vašich vlasů dokonale, ví, jak reagují na ten který produkt či složení. Telefony nám zatím ještě bohužel neumožňují vaše vlasy vidět a zároveň si na ně sáhnout. Berte tedy prosím naše doporučení čistě jako orientační. Mnoho zákazníků u nás nakupuje proto, že již produkty zná a má je vyzkoušené. Pokud se rozhodnete experimentovat, počítejte však také s tím, že produkt vám nemusí vyhovovat. Budete se divit, ale když je na šamponu napsáno, že je určen pro suché vlasy, nemusí vyhovovat všem zákazníkům, kteří mají suché vlasy (nebo si to třeba pouze myslí). Zrovna tak, jako okurky od profesora Rhona z Bubenče se někomu můžou zdát příliš kyselé a někomu nikoli.

  20. Jak mohu reklamovat zboží?
    Nebojte se, a pokud výrobek nefunguje, jak má, zabalte jej pečlivě do krabice a odešlete na naši adresu:

    Pro-vlasy.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí

    Přiložte Reklamační protokol, který najdete zde. Samozřejmě nám můžete přinést zboží osobně na naše výdejní místo (ve všední dny od 8:00 do 16:00 hod).
    Protože víme, jak je to nepříjemné, snažíme se vyřídit reklamaci vždy co nejrychleji.
    30-ti denní zákonná lhůta bývá většinou „předběhnuta". Reklamační řád najdete zde. Reklamační protokol můžete zaslat také na e-mail: reklamace@pro-vlasy.cz.

  21. Platíte v případě reklamace poštovné?
    Ne, v případě reklamace hradí poštovné prodávající, tedy my. Ale pozor, pouze v případě, že nenakupujete jako velkoobchodník. Velkoobchodní spolupráce se řídí dle Všeobecných obchodních podmínek pro velkoobchodníky.

  22. Můžu vrátit/reklamovat zboží přímo na výdejním místě?
    Ano, vždy vás rádi uvidíme v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod.

    Pro-vlasy.cz
    Nádražní 1081
    27101 Nové Strašecí
     

  23. Co když vracím jen část zásilky? Co když vracím celou zásilku?
    V případě vrácení (odstoupení od smlouvy) části zásilky, poštovné nevracíme a taktéž poštovné směrem k nám hradí zákazník.
    Pokud vám byl se zásilkou zaslán dárek, budete jej muset poslat zpět, a to pokud vrácením této části zásilky nebudete již splňovat podmínku pro jeho ponechání.

    V případě vrácení (odstoupení od smlouvy) celé zásilky, vracíme poštovné, které zákazník uhradil společně s objednávkou, poštovné směrem k nám však hradí zákazník.

  24. Proč musím něco platit, když si nepřevezmu zásilku?
    Je nám to moc líto, ale naše nízké ceny (které jistě oceňujete, a proto u nás nakupujete ;-) ) nám neumožňují krýt náklady, které nám vzniknou v případě, že si zákazník nepřevezme svůj balíček. Od chvíle, kdy nás potěší vaše objednávka do okamžiku, kdy balíček čeká na vyzvednutí je to spousta práce. Fakturujeme, balíme, kontrolujeme, expedujeme. A samozřejmě platíme poštovné dopravci, obalový a výplňový materiál - a to v každém případě. Když se pak balíček vrátí, nastává stejný postup, jen v opačném pořadí.

    Odvodit, kdy bude balíček expedován, je velmi jednoduché (i z našeho informačního mailu). Přesto vám rádi expedici znovu potvrdíme telefonicky nebo e-mailem. Pokud zjistíte, že potřebujete například nečekaně odjet, prosíme, pověřte převzetím jinou osobu (lze u PPL i Uloženky), nebo nám zavolejte či napište – můžeme společně změnit datum odeslání nebo prodloužit dobu vyzvednutí, pokud už je balíček na cestě. (Toto bohužel nelze u České pošty). Tím zamezíme tomu, že se balíček vrátí jako nechtěný zpět do skladu, společně se všemi vynaloženými náklady a marnou prací všech zúčastněných - od skladu až po řidiče přepravní služby. Věříme, že společně to zvládneme! 

  25. Co je Hair Club a jak to funguje?
    Na základě registrace, kterou provedete na webovém rozhraní, můžete přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Z tohoto rozhraní můžete provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“) a kontrolovat stav svého bodového konta bonusového programu „Hair Club“.  Pro čerpání bodů z bonusového konta je  nutné mít v košíku alespoň jeden produkt, který budete hradit. Aby Vaše body zůstaly stále aktivní, je nutné znovu nakoupit vždy do 6 měsíců od poslední objednávky, jinak budou body stornovány. V případě odstoupení od smlouvy nebo nepřevzetí zásilky bude bodové konto upraveno dle skutečně zakoupených produktů.

  26. Kdo, kdy a jak může nakupovat v EUR?
    Jistě jste si všimli, že na našich stránkách přibyla možnost "Přepnout měnu". Když kliknete na tento odkaz, zobrazí se Vám ceny v EUR, podle našeho fixního kurzu, který je stanoven na 25 Kč za 1 EUR. 

    Tuto možnost jsme připravili pro zákazníky ze Slovenské republiky.

    V tomto případě je zatím možná pouze platba on-line platební kartou na našich stránkách.

    Z Vašeho účtu pak bude stržena částka v EUR a dopravné bude činit:
    2,36 EUR v případě volby dopravy službou Zásilkovna (SK)
    7,16 EUR v případě volby dopravy Expresní služby DHL (SK)

  27. Kde se můžu podělit s ostatními, jak se u Vás nakupuje?
    Jsme rádi, že Vás máme! Ohodnoťte nás na Heurece, napište nám na Facebook nebo na náš e-mail. Každý podnět nás posune zase o krok dál.

    Navštivte náš Facebook: